close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פרסום בגוגל לחברות ועסקים

מערכת שורשג אדר א, תשעט08/02/2019

אודות פרסום ממומן בגוגל, השיטות והדרכים לעשות את זה טוב

תגיות:
פרסום בגוגל הינו פרסום מודעות בתוצאות החיפוש של גוגל, במודל הפרסום עבור הצגת המודעות הינו מודל פרסום של "תשלום על פי הקלקה" מודל פופולארי המניב תוצאות חיוביות לעסקים וחברות רבות בדיגיטל, הפרסום בגוגל עוזר לעסקים רבים להשיג חשיפה לקבל לקוחות ממוקד ע"י פרסום מודעות טקסט בתוצאות החיפוש של גוגל ובכך להשיג חשיפה וכניסות של לקוחות רלוונטיות וממוקדים אל אתר האינטרנט שלהם.

מה זה פרסום בגוגל?
פרסום בגוגל הוא המונח המקצועי עבור הצגת מודעות פרסום בתשלום בתוצאות החיפוש של גוגל, פעולה זו מתבצעת ע"י פרסום
במערכת הפרסום של גוגל – Google Adwords
, דרך מערכת הפרסום של גוגל ניתן להציג מודעות טקסט בתוצאות החיפוש של גוגל, מודעות תמונה ובארים באתרי אינטרנט שונים ברשת ואפילו סרטוני פרסומת ביוטיוב. מודל הפרסום המקובל ב Google Adwords הוא מודל תשלום לפי הקלקה, בעצם תשלום רק עבור גולשים אשר הקליקו על מודעות הפרסום, מודל זה הוא מודל חיובי עבור המפרסמים ומאפשר חשיפה רחבה ושלום רק עבור תוצאות ( גולשים שביקרו באתר )

למי מיועד הפרסום בגוגל?
הפרסום בגוגל מיועד לכל בעל אתר, עסק או חברה המעוניינים לשווק שירות, מידע או מוצר.
בגוגל מתבצעים בגל יום מיליוני חיפושים בכל תחום ותחום, הגולשים בגוגל מחפשים אחר שירותים, מידע, מוצרים וכל דבר שהם עושים או מעוניינים בו ביום יום, מצב זה מאפשר להשיג חשיפה לקהל יעד ממוקד מאוד אשר מחפש בדיוק מה שבעל האתר מעוניין להציג לו.
לכן הפרסום בגוגל מתאים לכל תחום ותחום וכל פעילות באשר היא, ניתן לבדוק את כמות החיפוש בגוגל עבור כל ביטוי וביטוי ע"י כלי מתכנן מילות החיפוש של גוגל בכדי להבין מה נתח החיפוש החודשי בגוגל עבור כל תחום או כל ביטוי וביטוי.
איך מפרסמים נכון בגוגל?
ניתן לפרסם בגוגל בקלות ולעשות זאת אפילו באופן עצמאי אך בכדי ליצור קמפיין מוצלח שיניב תוצאות טובות מומלץ מאוד להיעזר בחברה לניהול קמפיינים בגוגל, חברה כזו תדע לספק מענה מקצועי מקיף עם הכרות מעמיקה של מערכת הפרסום בגוגל וכל המשתנים והמורכבות שלה.
ניהול קמפיין ממומן באופן מקצועי יביא להשגת ביצועים טובים יותר, מחירים זולים יותר לכל קליק והשגת מטרות הפרסום בצורה טובה וממוקדת יותר.

מה זה מודעות פרסום בגוגל?
מודעות הפרסום בגוגל מורכבות מכותרת שיווקית, טקסט קצר, קישור לאתר האינטרנט ועוד כמה מאפיינים שיווקיים ומשתנים כמו טלפון ליצירת קשר, יתרונות, כתובת העסק ועוד
מודעות הפרסום של גוגל הם המודעות המופיעות מעל ומתחת לתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל ומסומנות ומזוהות כפרסומת.

מה עלי לדעת על הפרסום בגוגל?
הפרסום בגוגל הוא כאן כדי להישאר, עסקים רבים משקיעים עשרות אלפי שקלים מדי חודש ומחזירים השקעה ע"י לקוחות, רכישות או פניות רלוונטיות ואיכותיות לעסק שלהם על בסיס יומי.
גוגל מתעדכנת ומשתנה כל הזמן וכך גם מערכת הפרסום Google Adwords.
כדי לשלוט ולהכיר היטב את מערכת הפרסום של גוגל יש לחיות את הפרסום בגוגל על בסיס יומי, ההמלצה שלנו עבור הפעילות השיווקית שלכם היא לשכור את שירותיה של חברת פרסום בגוגל ושתדע לנהל עבורכם קמפיין פרסום מודעות גוגל במקצועיות ויסודיות ובכך תשיג עבורכם את כל המטרות והיעדים אותם הגדרתם ע"י פרסום איכותי וממוקד לקהל היעד בגוגל.

נכתב ע"י אקסטרה דיגיטל https://www.extra.co.il
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה